maandag 21 juni 2010

Zo'n Egyptische pizza geef je nog niet aan je 4 schoonmoeders

Vanavond heb ik voor mijn dochter 3 pizza's opgewarmd, van die gevallen uit het diepvriesvak. Op de doos zien ze er nog een beetje uit - naar Egyptische begrippen een 'normale' verpakking waarop de pizza's er wel uitzien. Maar dan de werkelijkheid. Wat een drekzooi. Of je een hap schimmel in je mond krijgt. Bah bah bah.

Maar ik had het kunnen weten. Volgens de verpakking zijn de pizza's "Valid For 6 Mother From Production Date'. Je zou die krengen nog niet aan je 4 schoonmoeders geven! Verder leert de verpakking dat ik zelf mag kiezen of de pizza's 250 of 400 gram wegen. Ik had die van 400 denk ik, met veel schimmel of zo.

En verder moet de pizza "Oliver" en "Mashroom" bevatten. Ik heb ze niet ontdekt. Of komt het door mij dat ik het niet goed opwarmde? Misschien. Het advies was: "Put it A Hot Oven In A Backing"... Die 'Backing' moet waarschijnlijk 'Packing' zijn, eh maar in de oven in de kartonnen verpakking? Hm.

Tenslotte wat de directeur van de Italian Food Company maar het beste kan doen: "And Surf it Hot". Morgen bel ik hem om hem te zeggen dat we voor zijn voortreffelijke producten kunnen helpen veel beter verkopende verpakkingen te maken. Of ik bel de consumentenbond. Als ik niet aan een akelige ziekte sterf vannacht. De triffids lopen waarschijnlijk al door mijn darmen. Aaaahhhh....

4 opmerkingen:

wvanderwolf zei

Ha ha ha... je bent ook een echte clown hè.

Hopen dat je de nacht doorkomt :-)

Unknown zei

Ik heb nu een fles rode wijn voor me staan, dat schijnt goed te zijn voor de maag, aldus een persoon uit de klassieke oudheid. Dus ik drink wat extra tegen alle aantasting van de ingewanden door ongewenste schimmels en zo. Ik voel me al meteen veel beter.

Johan van den Berg zei

Dan maar heel jiddisch: Le'chayim !

Unknown zei

Nou dank je. En op zn Libanees: sahtayn!