vrijdag 11 juni 2010

BREKEND: Israel smokkelt wapens naar Gaza voor strijd tegen Hamas

Israel is bezig wapens naar Gaza te smokkelen in het kader van zijn acties tegen de islamitische terreurbeweging Hamas die Gaza in de greep houdt. Nadat Israel de afgelopen dagen toezegde dat het de blokkade tegen Gaza zou verlichten, blijkt nu dat dit onderdeel is van de harde campagne van de Joodse staat tegen Hamas.

De goederen die nu worden doorgelaten bevatten, naar uw verslaggever heeft ontdekt, naast jam en kruiden ook scheerschuim. Hamas spreekt van 'een schandelijke zionistische truc' om de organisatie op de knieen te krijgen. 'Israel valt aan wat ons het meest dierbaar is. Dit is onaanvaardbaar! Ook mijn vrouw is geschokt! Ziet de VN nu nog niet met wat voor vijand we te maken hebben', aldus Khaled Mashal (archieffoto), leider van Hamas die we telefonisch in Damascus konden bereiken . Hij eist een onmiddellijk internationaal onafhankelijk onderzoek naar de gang van zaken.

Israel wil Hamas op de knieen krijgen door de blokkade tegen Gaza. Het besluit om meer goederen door te laten is volgens Israelische ambtenaren 'niet het gevolg van de internationale pressie over de blokkade van de zes Turkse schepen' van vorige week.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

lekker, chemische wapens dus, wat zegt de geneefse conventie hierover?

gert zei

Hoi Jos,ik weet nog een betrouwbare midden-oosten journaliste voor je,ene Helen Thomas.
Ze is van Libanese afkomst,ze is jaren werkzaam geweest in de vs.Ze was graag gezien in het witte huis.
Ze is al wel wat op leeftijd,maar wat zou dat.Ze is onlangs door een Joodse Rabbi betrapt op behoorlijke anti-Sem uitspraken en gevoelens,waardoor ze hals over kop moest stoppen met haar werk.
De Joodse Rabbi is ffff niet te vinden die is z'n leven niet meer zeker vanwege de onthullingen.Een en ander is te lezen op website;

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/3744

Ik dacht Jos zal daar wel eens een artikeltje over schrijven.

Unknown zei

Helen Thomas is dacht ik van haar leven geen Midden-Oosten correspondente geweest. Ze is zolang ik haar ken Witte-Huis correspondente. Haar domme uitspraken over Israel maken haar verder geen onbekwame journaliste lijkt me.

Wat is vredesnaam zou mij ertoe moeten zetten om iets te schrijven over een amerikaanse vrouw die domme dingen zegt? Interesseert me nada.

En de affaire laat maar weer eens zien dat je in het westen de meest grote onzin over de Islam of moslims kan verkondigen, maar als je wat verkeerds over Israel zegt hang je. Belachelijk he?

gert zei

Hoi Jos,ik beweer ook niet dat ze midden-oosten correspondent was,maar gezien haar opvattingen(Joden moeten ophoepelen uit palestina en in polen en duitsland of europa gaan wonen)zou ze het zeker goed doen als midden-oosten correspondente.Tóch?

Enne als je zelfs in het westen de waarheid ipv leugens over de islam of moslims verkondigd,word je vermoord,bedreigd,moet je dag en nacht beveiligd worden en een kogelvrij vest dragen.

gert zei

Ik vergat nog te vermelden wat nota-bene de linkse Joost Zwagerman terecht schreef:"als je de God van de Christenen beledigd krijg je de PC Hooft prijs als je de allah beledigd krijg je een proces,dus wat je beweerd Jos is volkomen onzin,ook volgens Zwagerman!

Unknown zei

laat maar Gert