dinsdag 8 juni 2010

Heerlijk vis uit Rode Zee vanavond op BBQ


Sherif, een van onze TV producers, toont twee van de enorme vissen die vanavond bij ons in de achtertuin op de BBQ gaan. Inge zit naast hem, genietend van de geuren. Ze was deze dagen bij ons vanwege mijn afscheidsfeestje. Inge kwam uit Nederland, de vissen zijn uit de Rode Zee opgehengeld door Fadi Taher, de business director van ons TV-productiebedrijf. Om hem te eren voor deze goede vangst staat hij hier links op de foto. Fadi gaat regelmatig vissen in de Rode Zee en komt vaak met meer dan 50 kilo vis thuis na twee dagen op een bootje. Allemaal met de hengel.

3 opmerkingen:

Lennart zei

Hier in NL kan ik binnen een half uur de C1000 leegkopen en heb dan ook 50kg vis die ik niet eens hoef schoon te maken ;-)

Toegegeven, vis uit de Rode Zee is wel scharrelvis...

Unknown zei

Ha Lennart, ik deel je gevoelen. What the heck, je gaat toch niet een weekend de zee op als die zooi zo uit de winkel kan komen?

Overigens, ik Egypte loont het wel; vis is vrij duur in winkel en voor een Egyptenaar is het dus wel financieel aantrekkelijk om een dag te werken om met 30 kilo thuis te komen.

Lennart zei

Stiekem vind ik het wel wat hebben, zo back-to-the-nature. Beter een spartelend dier dan een vierkante vis met een krokante laag uit een doosje.