vrijdag 4 juni 2010

Leuk afscheidsfeest - veel fotos

Zo, dat was met het feestje wel. Ik plaats hier maar wat fotos zodat je een beetje een indruk hebt. En he! Wie waren daar helemaal onverwacht gekomen? Frans Kjetsaa uit Noorwegen, en Inge Verhoef, Martien Timmer en Desire Petrusma uit Nederland! Leuke verrassingen. Een paar filmjes over het gebeuren zal ik later wel toevoegen zodat familie en vrieden die hadden willen komen nog iets meekrijgen :-) Opvallend wat mensen in hun handen hebben trouwens.


10 opmerkingen:

Dikkie van Gelder zei

Ze mogen je blijkbaar toch? :) Leuk jurkje trouwens.

ineke zei

jammer dat ik er niet bij was. Leuk een broer in een sexy jurk . veel succes met je nieuwe baan he!

Rosemarie. zei

awwwww pap!!! Ik had er ook willen zijn. Het ziet er echt leuk uit. Was je embarrassed?

Unknown zei

Ja, schattige jurk he Dikkie - nee! zo loop ik er normaal niet bij! Dat jurkje (hier galabia genoemd) was nogal kunststof, wat in 35 graden niet prettig voelde.

Unknown zei

ROSEMARIE, denk je echt dat ik embarrased zou zijn? nee hoor was leuk!

Bart zei

Die allereerste foto is de perfecte metafoor voor jou. Enigszins boven het gekrakeel verheven, licht sardonische en toch vriendelijke blik. Grappig

Unknown zei

Bart, ik denk dat je ietsje gelik hebt :-)

wvanderwolf zei

Fijn Jos, dat je ervan genoten hebt...

Unknown zei

Egyptenaren zijn er erg goed in om mensen een goed gevoel te geven ;-)

willem van Gent zei

Die lui pakken uit zeg