dinsdag 1 juni 2010

Sabel me neer! Help me! Mijn eerste filmpje online

Vrienden, vandaag is mijn eerste fillumpie hier online gegaan. Wend je ogen enkele centimeters naar linksboven en je ziet mijn eerst ‘bespiegeling’. Ik hoop na de zomer serieus aan de slag te gaan met regelmatige praatjes, maar heb graag eerst jullie messcherpe commentaren. Ik heb er zelf al zat, maar laat je dat niet weerhouden je lijsten hieronder te geven, zodat ik na de zomer beter (of helemaal niet, haha) voor de dag zal komen.

Inhoudelijk
geluid
lengte
etc...

3 opmerkingen:

Regina zei

Hoi,

ik sabel je neer:

achtergrond
half schilderij
kijkje in erg volle boekenkast
enigszins donker

bewegende hand in beeld ca 1.20 is hinderlijk
plaatjes staan allemaal stil, bewegende beelden?
ik mis de scherpheid van je geschreven stukjes
beetje lange video
ruim 7 minuten tekst is best lang tegenwoordig (Leo de Vos plakt er bij GNR in zijn rubriek Mond vol Tanden meestal twee keer een klein stukje bespiegelende muziek tussendoor)

Idee is prima, maar het is m.i. wat veel gesproken tekst. Je zou meer richting de stijl van de videocolums moeten gaan die ik eens zag (in De Wereld draait door denk ik, kijk weinig tv)

Groetjes,
Regina

gert zei

Hoi Jos,ik vind,dat de boodschap,de noodzaak van de Heilige Geest in ons leven goed overkwam,versterkt door het voorbeeld van het dreigende watergebrek in Egypte.
Het zou ook leuk zijn als je in de toekomst bv.eens iemand van de blog "bezoekers" persoonlijk aansprak,zoals bv."Pietje hoe gaat het met je droge hoest".Of "Karel vergeet jij je moeder niet te bezoeken".
De lengte van de boodschap vind ik ok.Voor mij hoeft die arabmuziek niet zo nodig,neem liever iets van Cohen.

Anoniem zei

't is goed hoor Jos, ik herken de achtergrond. 't mag iets korter, zeg ik als ouderwets gereformeerde.