vrijdag 21 mei 2010

3 meter plank bevrijd van stoffige boeken

Wat een goor werk is het toch on in Egypte je boeken op te ruimen. Dit was een mooi moment. Van de week had mijn studio als deel van de set een paar boekenkasten nodig, dus werden drie van mijn kasten, met in totaal 21 meter boeken, naar de studio gesleept. Niet door mij, dit voor alle duidelijkheid. Gisteren werd het teruggebracht, maar uiteraard werden de boeken op de meest chaotische manier in grote kisten aangevoerd. Dus moest ik ze opnieuw in de kasten zetten. Smerig! Alle bovenkanten zitten onder het stof, en dat is vaak aangekoekt... 19 jaar in Egypte is niet goed voor boeken. Echt zielig ;-(

Dus opnieuw geordend, ergste rommel eruit, dus 3 meter bevrijd. Op foto is deel daarvan te zien. Die zooi mag weg! Allerlei domme detectives (Ludlums en zo) en veel boeken die ik snel kwijt wil. Ik moest me achteraf douchen vanwege het vuil.

2 opmerkingen:

Rosemarie. zei

ja ne die heb ik nu op mijn plank staan! THE CIRCLE OF LIFE!!!

Unknown zei

blij dat je er wat mee kan. maar ik heb nu 5 meter bij de voordeur staan zodat wie wil, het kan meesleuren

Ben je al in iets van Leon Uris begonnen?