woensdag 2 februari 2011

Eerste klant bij kapper in 5 dagen

Vanmorgen eventjes naar de kapper geweest. Het was hard nodig. Niet alleen voor mij, maar ook voor de kapper dacht ik zo. En inderdaad, ik bleek de eerste klant te zijn in 5 dagen. De goede man had bijna geen geld meer. Hij vertelde me dat sommige mensen in zijn wijk Moebarak steunen, maar dat was een kleine minderheid. Er waren meer mensen die vertrek na zes maanden goed genoeg vinden.

De verkeerspolitie is vandaag op straat verschenen, de gewone politie en de veiligheidsdiensten nog niet. Die laatste (agenten in burger) waren zo gehaat dat ze zich echt niet op straat durven te vertonen. Ik heb nog steeds geen ATM met geld kunnen vinden, maar dat is misschien maar goed ook, ik zou wel eens tot de ontdekking kunnen komen dat de rekening leeg is. Ik kan het onmogelijk nakijken in deze barre tijden zonder internet. Als ik weer thuis ben ga ik even proberen in te bellen naar XS4All die een inbelverbinding open heeft gesteld.

Geen opmerkingen: