dinsdag 1 februari 2011

Een week op water en brood voor internet

Het is druk! Net een interview met Trouw gehad, zomaar voor de gezelligheid.

De afkickverschijnselen beginnen ernstige vormen aan te nemen. Ik zou op dit moment graag een week op water en brood (dat is dus zonder vlees, zonder wijn, wie me kent weet wat een offer dit is) willen leven om weer te kunnen internetten. Ik baal er verschrikkelijk van dat ik niet rechtstreeks kan reageren op Twitter.

De mensen blijven het Tahrir-plein op stromen, het is werkelijk een gigantische menigte, die vooralsnog stil staat. Waarom er geen beweging in zit weet ik niet. (Er zou gemarcheerd worden naar het presidentiële paleis.) Wellicht wacht men tot de menigte groot genoeg is.

Vanavond om 18:00, 19:30 of 23:30 zijn we hopelijk te zien op RTL4.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb je dochter net gezien bij het nieuws om 18.00 uur bij RTL4. Ik kijk zelden op de commerciele zenders, maar ik hoorde op de radio dat zij daar op kwam.Dus moest ik even kijken. Goed hoor! Ik wens jullie en de Egyptenaren veel sterkte en hoop op een goede afloop.
Hier in de media doet men alle moeite met naar het gevaar van de Moslim Broederschap te wijzen en wijst men naar Iran.
Corrie

Anoniem zei

Inderdaad deed Justine het prima voor de camera. Fijn dat je ons goed op de hoogte houdt Jos. Een groet uit Holland, Jan Dirk&Eta

Anoniem zei

je kent me niet, volg je al een poosje. Net even een kijkje in jullie huis genomen en naar je dochter geluisterd!
Veel groeten en be safe!
silvia

Unknown zei

Hallo Jos, Adrienne en TV-star Justine,

Wij wensen jullie wijn + vlees + internet toe! Op Al Jazeera TV (22.40 uur NL tijd) beelden te zien vanuit Cairo en Alexandrie met heel veel mensen op de been. Aantal blijkt na toespraak van Mubarak (ik blijf aan tot nieuwe verkiezingen) nog verder toe te nemen. Mensen pikken het niet. In andere landen (Jemen, Jordanië) ook onrust. Wat brengt de volgende dag? Veel sterkte, ook met de afkickverschijnselen ;-)
Groet, Winfred & Sylvia.

Unknown zei

Mubarak eerder vandaag symbolisch als pop opgehangen. Schrok wel van de Davidster die op zijn 'stropdas' was getekend. Een voorteken? Goede nachtrust gewenst!
Groet, Winfred & Sylvia.