vrijdag 29 april 2011

Aanbieding aan Nederlanders in Cairo

Zeer geeerde Nederlanders in Cairo... Tot mijn vreugde mocht ik de gewijde grond van Egypte weer betreden vandaag. Met in mijn valiesje een stuk of 50 exemplaren van mijn boek Egypte mijn volk. Ik zal je niet vervelen met dat aan te prijzen. Goede wijn (foto) behoeft geen krans :-)

Maar aangezien jullie in Egypte wonen, dappere helden zijn, en het leven hier duur is, hebben jullie wel de mazzel dat ik het jullie kan aanbieden voor de Nederlandse winkelprijs van Euro 12.95 zonder verzendkosten. In Egyptische ponden mag ook... dan is het boek precies LE 100. Reken zelf maar uit wat de wisselkoers is van de Euro naar de LE. Koopje dus!

1 opmerking:

Anoniem zei

Als eerste koper morgen krijg ik vast nog een speciale extra aanbieding denk ik!? :-) Groetjes, Remco