zaterdag 4 september 2010

Gelukkig heeft Katholiek Nieuwsblad website aangepast

Verstandig dat het Katholiek Nieuwsblad zijn vrije zaterdag opofferde om even de website aan te passen. Dit stond er tot voor een uurtje geleden:

Jawel, het staat tussen aanhalingstekens. Het is een citaat, en de context daarvan is niet duidelijk. Maar als gewone passant kijk je vreemd op van zo'n citaat op de homepage van het Katholiek Nieuwsblad. En wiens minuscule foto staat ernaast? Maxime Verhagen. Alsof hij wordt geciteerd. Snel weghalen, beste vrienden!

7 opmerkingen:

Carla zei

Precies, zo'n quote klopt niet. Maar het vervolgens op je eigen site zetten klopt net zo goed niet.

Unknown zei

ah... dat vind ik een heel andere zaak; de quote op KN kon indruk wekken dat ze daar achter staan. Wek ik die indruk?

Anoniem zei

Nee Jos, die indruk wek je niet, althans niet bij mij. Maar je wekt wel de indruk niet vies te zijn van 'even mee herrie schoppen.'
Horen, zien, zwijgen!

Anoniem zei

Excuus, was vergeten mijn naam in te vullen.

Carla zei

twee keer anoniem was ik dus Carla.

Carla. zei

Daarbij Jos schrijf je dat de context niet duidelijk is. Die context wordt duidelijk wanneer je naar het gesprek luister. Waarbij ik overigens nog steeds de uitspraak als verwerpelijk ervaar.
Echter uit de context gelicht, en via twitter de wereld insturen, vind ik net zo verwerpelijk.

Unknown zei

Ha Carla, Carla, Carla ;-)

Ik vind dat serieuze media verantwoordelijk moeten worden gehouden voor wat ze doen. Het lijkt vaak of ze daarboven staan.

Mezelf beschouw ik maar als een heeeeel marginaal mediumpje, maar ook dan moet ik natuurlijk ook aan normen van netheid voldoen, da's waar. Ik vond dat ik in dit geval niet tover de schreef ging - maar dat is inschatten he?