vrijdag 3 september 2010

Inderdaad, het heeft geen eeuwigheidswaarde

Ik heb een jaar of tien geleden in mijn achtertuin een tent laten aanleggen met daaronder een 'zwembadje'. Het geval is ongeveer 3x2 meter, en ik heb er net ongeveer 75 cm water in laten gaan. Natuurlijk, de wijze lezer zal me vermanend melden dat dit toch geen eeuwigheidswaarde heeft. Ik weet het. Maar ik kan u verzekeren dat het wel degelijk een andere waarde heeft; op een warme dag is het heerlijk verkoelend om als de zon onder is, even een half uur in dit water te dobberen. Ik zal u de foto's van vanavond besparen als ik mijn logge lijf voorzichtig in het water laat glijden (mijn geest houdt te allen tijde de besturing in handen), maar ik meen dat deze foto's wel een goede selling point zijn voor een ieder die in de zomer ons huis eens wil proberen...

5 opmerkingen:

Greet zei

Ziet er goed uit. Waarom niet?

Unknown zei

Het is heerlijk en ik ga er nu van genieten. water van buiten, biertje van binnen. Vaarwel!

Unknown zei

Het is heerlijk en ik ga er nu van genieten. water van buiten, biertje van binnen. Vaarwel!

Arie zei

Ha, je reageert nu al dubbel ;-)

Unknown zei

En dat al voor het biertje ;-)