zaterdag 27 november 2010

Kinderen zijn zo fijn en ik mis ze

Even de loftrompet over mijn dochters. Heerlijke meiden zijn het. Vandaag krijg ik zo'n lief kaartje van Superman van Rosemarie (foto)... Roos studeert in Utrecht en woont in Zeist, en dat is 3400 kilometer ver :-( en dat voelt soms best ver. En Stephanie met haar Jouke-Thiemo wonen in Den Haag, ook best ver vanaf Cairo :-( en ook dat voelt even ver.

Maar nog een paar weken en het roedel komt naar Cairo! Hoera! Wat een feestweken gaan we krijgen met elkaar!

4 opmerkingen:

gert zei

Mooie meisje zeg,is ze nog vrij,ik heb nog twee huwbare zonen.
Uithuwelijken is nog Bijbels ook,wel een beetje conservatief natuurlijk.

Rosemarie. zei

dank je pap

Unknown zei

je bent een engel mijn fijne dochter

Anoniem zei

Wij voelen wat jullie meemaken, alleen gaat het bij ons om drie zonen. De oudste was trouwens in Den Haag op bezoek, afgelopen weekend. Samen hebben ze de Anglicaanse kerk daar bezocht, heb je dat gehoord? Onze jongste is al gearriveerd, met kerst zijn we compleet! Geniet van de komende tijd, jammer dat December juist zo'n drukke maand is in de kerk.

Groeten uit....?