woensdag 17 november 2010

Even vanuit ziekenhuis

Eindelijk heb ik een wireless netwerk te pakken... hier in het Al-Salam International Hospital is geen internet beschikbaar. Gisterochtend ging ik met een ontstoken been langs de EHBO, en ik mocht meteen blijven... Twee dagen aan infuusjes om de ontsteking grof te lijf te gaan. De invloed van een muggebeet? Mierebeet? Wondjes open krabben? werd wat te sterk en het tere lijfje had medicinale hulptroepen nodig.

Intussen, na nog geen 24 uur, gaat het al veel beter, en de ontsteking aan mijn been neemt beduidend af. De ontstoken lympen in mijn lies zijn geloof ik weer onontstoken. Ik heb een preek voorbereid, kijk wat TV, lees mijn emails, en drink mijn kopje thee. Ik mocht net opgeven wat ik vanmiddag en vanavond wil eten. En geloof het of niet, de verzorging hier is uitmuntend.

2 opmerkingen:

Marcel zei

Gelukkig, dat het vooruit gaat, en natuurlijk dat je een draadloos netwerk te pakken hebt gekregen! Beterschap nog verder!

gert zei

Veel/spoedig beterschap toegewenst Jos!

Hoop dat je spoedig weer een "poot hebt om op te staan"