zondag 11 april 2010

Drukke dag - en nu in Mexicaans restaurant

Vanmorgen liep mijn wekker om 4 uur af - ik vertrok oom 5 uur uit Asheville (NC) om 4 uur later in Atlanta (GA) te arriveren. Ik zag al snel op de TomTom dat ik wel erg vroeg bij de Anglicaanse Christ Church zou arriveren, dus stopte om 6.30 uur even bij MacDonalds voor ontbijt.

Eerst gesproken op Sunday School in Christ Church, daarna gepreekt in de kerkdienst. Vervolgens handjes schudden bij de uitgang. 'Thank you brother, I was blessed, God be with you...'

Daarna naar Barnes & Nobles, lekker boeken snuiven. En nu in een Mexiaans restaurant aan de steak en Corona (foto). Helemaal niet slecht. Ook niet slecht is dat de Mexicaanse broeders hier gratis wifi hebben, dus ik zie dat Feijenoord heeft gezorgd dat PSV in elk geval geen kampioen zal worden. :-) Wat een fijne zondag.

Het is nu pas half 2 in de middag hier. ik eet mijn bordje leeg en rijd verder naar Marietta, waar ik logeer bij mijn vrind Sam. All the best and blessings to you all, folks!

Geen opmerkingen: