woensdag 14 december 2011

Ik ben teveel een softie, vrees ik

Vorige week kwam een tamelijk zwakbegaafde Kopt (rechts op foto) aan de deur. Of ik geen sleutelhangers wilde kopen voor onze boekhandel. 'Nou eh, nee man. Die zooi hoef ik echt niet!'

Dat dacht ik, Maar ik bestelde er 28. (Zeven van elk van de vier soorten.)

Vandaag was hij er weer. Of ik geen pennen, kaarsen en andere sleutelshangers wilde. 'Nee please, bewaar me, die hoef ik beslist niet.'

Dus ik bestelde 20 kaarsen, 20 pennen en 20 sleutelhangers. Ben ik niet wijs of zo. Ik durf met goed fatsoen zulke prullaria niet te verkopen. Dus zal ik het maar weggeven.

Beide keren stond Himaya (links op foto) er breed bij te grijzen. Himaya is een van onze bewakers die het blijkbaar niet over zijn hart kan verkrijgen de man weg te sturen, en hem dus maar naar de aboena, naar mij dus, stuurt.

Beide keren stond Himaya er leep bij te grijnzen; hij weet dat ik hem door heb... hij heeft een te klein hartje. Maar @#$ ik mag ervoor betalen dat ik dat blijkbaar ook heb.

2 opmerkingen:

Stephanie Waleson-Strengholt zei

Maar hij kijkt zo lief!

Unknown zei

ja nou he? en hij ging staan huilen toen hij zei dat hij een auto wilde net als ik.