woensdag 14 juli 2010

aanvang van de trouwdag....

Wat een gedoe zo'n bruiloft. Om half zes zette ik de koffie op, deed ik mijn werkjes, las ik het Nederlands Dagblad, en moesten we zorgen dat iedereen ging douchen.

Stephanie was snel klaar, en poseert met haar bloemen. Ze zit nu bij de kapper om haar haarbosje wat te fatsoeneren. En intussen loopt het hier vol - zelfs de aanstaande echtgenoot staat al aan de deur, Jouke-Thiemo heeft duidelijk haast! Half tien bij gemeentehuis in de Minrebroederstraat voor het ja-woord, dus we moeten opschieten. Ja, JT, help jezelf aan een broodje en wat koffie. Stephanie komt zo van de kapper terug.

5 opmerkingen:

Rik Bokelman zei

Veel plezier vandaag! Alvast gefeliciteerd!

Bart zei

Ik wens je een dag met open ogen voor het wonder. :-)

gert zei

Hoi Jos,is dit de zeeuwse schoonzoon?
Allen een onvergetelijk mooie dag toegewenst enne als de bruid werkelijk zo is als pappa zegt(en niemand twijfeld daar aan) dan is de bruidegom een zeer gelukkig man.

Enne Jos zorg dat je zondag geen kater hebt he.

Unknown zei

Hartelijk dank voor het delen van deze persoonlijke ervaring om uw dochter weg te mogen geven.

Ik ben benieuwd hoe de dag verder is gegaan.

Hartelijke groet,


Ronald

xlpharmacy zei

Ze zit nu bij de kapper om haar haarbosje wat te fatsoeneren.Allen een onvergetelijk mooie dag toegewenst enne als de bruid werkelijk zo is als pappa zegt