zondag 14 maart 2010

Nieuwe baan in Egypte

13 jaar geleden begon ik de Egyptische bedrijfjes die nu jaarlijks honderden TV programma’s en websites maken. Toen ik 43 werd, besloot ik dat ik rond mijn 50ste met iets nieuws zou willen beginnnen, zowel omdat ik dan waarschijnlijk niks nieuws meer bij te dragen heb, en ook omdat ik dan dringend aan een nieuwe uitdaging toe zou zijn.

Ik ben 51, en nu is het zover! 30 juni is mijn laatste werkdag bij mijn huidige werk; We zijn bezig een nieuwe eigenaar te vinden, en ik ben bezig nieuw werk te zoeken in Egypte.

Mensen vragen soms bezorgd aan Adriënne of ik mijn ‘baby’ wel kan loslaten. Ja, dat kan ik! Er is niets mooier dan te zien dat iets wat je hebt opgezet, zonder je inbreng verder kan. Als ouders van fysieke kinderen zou het ook vreemd zijn als je er niet tegen kan dat je kind volwassen wordt, toch?

Wat ga ik doen? Ik beloof dat ik dit spoedig alhier zal onthullen. Heb nog een paar dagen geduld...

2 opmerkingen:

Paul zei

Je gaat cliff hangers bedenken voor tv-series? Ik doe maar 'n gokje... ;-) Ik ben benieuwd.

Unknown zei

Ja, die indruk wek ik wel he? Ik zou je verder graag twitteren maar helaas - twitter down.