donderdag 18 maart 2010

Donderdagmiddaggevoel in Egypte

Het lijkt wel of hier op kantoor niemand wat doet vandaag. Wat een hangjongeren. Goeje help, het is weer weekend hoor. Moet je ze op een rijtje zien kleppen - ik ga er maar even naast zitten. Het leutert en lacht en praat maar aan.

Veel Egyptenaren zijn toch al, hoe zeg ik het netjes, wat eh eh verbaal ingesteld, maar als het weer weekend is, wat een verbale diaree. En ondanks dat, intussen zijn wel wat posters gemaakt, uitnodigingen, een advertentie. Een paar websites zijn bijna klaar, rekeningen de deur uit, er is aan een logo voor een Nederlands bedrijf gewerkt. Maar wat kunnen ze hier rondhangen...

En omdat het zondag moederdag is, hebben we aan de keukenprinses Howeida (foto hieronder) een kado gegeven, een mixer of zo... ze moedert altijd zo fijn over ons. En ik ga nu naar huis, weekend, en vannacht vlieg ik naar mijn dochters in Utrecht!

Geen opmerkingen: