woensdag 7 maart 2012

Voor wie mijn kantoor wil zien

De afgelopen dagen heb ik mijn lekker ruime kantoor afgestaan voor het Hogere Doel, waardoor ik nu in een wat krappere ruimte zit. Maar klagen moet ik niet doen - ik heb heel prettige ruimte. Voor wie het wil zien, alhier. De buitendeur leidt eerst naar een kamer waar doorgaans niemand zit; onze accountant Nahed Wadie, onze designer Eman Boshra, en anderen zitten daar regelmatig. Mijn kamer ligt daar achter. Uit de kiekjes kan je vast een goede indruk krijgen. Ben je in de buurt, kom voor een kop koffie. Tegen die tijd zullen de muren van mijn kantoor ook wat meer van de nodige afbeeldingen zijn voorzien.



1 opmerking:

Gert zei

Mooie maagdelijk lege muurtjes Jos, elke artmaker zou toch begeren dat hij daar een "werkje" van zichzelf zou mogen ophangen.

Enne oa mijn kunstwerken met een "verkondigende boodschap" hoeven nog eens niks te kosten.
Ik werk eventueel ook in opdracht.

Neus gerust eens rond op m'n site www.gctje.nl