zaterdag 27 augustus 2011

Week van de zweep

Vanmorgen, zaterdag, wandel ik even over ons kerkterrein en o wee, wat moet er nog veel gebeuren voor vrijdag a.s., als we met onze nieuwe schema van erediensten beginnen.



De kerkbanken staan nog allemaal buiten en moeten nog geschilderd...

Het altaar van de kerk staat achterin de kerk op zijn of haar kop...

Rommel overal...

De kerk moet nog geschilderd...

De kerkzaal is nog niet klaar...

De electricien is nog bezig (of liever gezegd, hij slaapt nog, omdat hij vannacht tot 2 uur doorwerkte, aldus mij wakker houdend met zijn gebik in muren)



Dus ik bestempel de komende week tot de 'week van de zweep'. Er is een miljoenenmars nodig in Heliopolis, om te zorgen dat de werklui zich aan hun afspraken houden. Van de week maakte ik me stevig kwaad toen de vent met wie we een contract hebben voor de aanleg van de geluidsapparatuur vertelde dat de Bose-bozen pas over drie weken in Egypte arriveren. Contract? Maalish.

4 opmerkingen:

ineke zei

Misschien had ik nog een week langer moeten blijven:)

Alex zei

arme Jos, hoe kan dat allemaal, en wat had die elektricien nog te bikken dan? wel prettig, die werkdruk in Egypte....en Emad? kan hij nog wel leiding geven na z'n vervelende ontmoeting?

Jos M. Strengholt zei

Emad maakt het prima en zelfs de electricien doet zijn best.

En als Ineke nog een week was gebleven had ze een hernia.

ineke zei

Dat had ik wel voor jullie over hoor