dinsdag 23 augustus 2011

O die ellende van verhuizen

Ik zit nu in mijn onttakelde huiskamer in Maadi. Dozen, tassen, lege kasten. Er is intussen al heel wat verhuisd naar onze nieuwe woning, maar morgen gaan de matrassen. Dan weet je het wel - dan ga je ook zelf. Over een weekje denk ik dat alle ellende van dit verhuizen achter de rug is.

Ik weet nu hoe oude mensen voelen die naar een leuke aanleunwoning gaan. de afgelopen 14 jaar waren we zo gezegend met ruimte, dat de ruime flat waar we nu intrekken, klein lijkt. Heel wat kasten, bedden en inhouden van die kasten zullen het loodje gaan leggen.

Nog een probleem. Bij mijn huidige huis is het internet beroerd momenteel, maar in mijn nieuwe huis en werk heb ik ook nog wel 10 dagen geen internet. Hoe zouden wij dan leven? Ik heb wel gemerkt dat er een koffietent pal naast ons nieuwe huis zit - waar ze een sterke internetverbinding hebben. Morgen zal ik me tijdelijk abonneren op de wireless verbinding die tot in mijn kantoor en huis komt.

Dan hoop ik geleidelijk ook weer tijd te hebben om mijn rijke gedachtenleven met ulieden te delen. Ik snap dat het velen zwaar moet vallen om al een paar dagen niets nieuws op deze blog te lezen om af te z##ken. Maar wees niet bang. Mijn schrijfsel over kerkvaders, kerk, en Israel, zullen zeker terugkeren. Spoedig.

4 opmerkingen:

Paul Miller zei

Op afstand leef ik mee. :-) Heb een passieve week gehad in France. Er wacht mij komende dagen een kleine intene verhuizing. Niets bijzonders bij jouw grote verhaal. Heb nog geen blogs gelezen. Zelfs kranten niet; wat een zaligheid.

Unknown zei

kom een keer langs...

Anoniem zei

ohhh. wil ik ook, misschien samen?

Paul Miller zei

@Alex
Jij durft. :-)