zondag 21 augustus 2011

mijn slot

zo, na een week van werken en bezig zijn met werkzaamheden om de kerk van Jos en de woning van Jos en Adrienne leefbaar te maken, zit ik nu op 't vliegveld van Cairo om de thuisreis te aanvaarden. Niet echt leuk, het was een gezellige tijd met de hele familie, maar ook wel weer fijn om straks vrouw en kinderen weer te zien.

Ik ben deze week vooral bezig geweest met het in kaart brengen van het elektriciteitsnet, wat me eigenlijk wel meeviel. De egyptische elektricien was een lapswans, kwam altijd te laat en deed erg weinig, maar wat hij gemaakt heeft was wel goed.

Beetje jammer dat 't nog niet af was, maar ik begreep dat Jos een andere elektricien ging zoeken.

Wat wel vrij aardig is, zelfs Jos heeft werkzaamheden verricht: Hij heeft een haak in de kast gedraaid. althans 2 slagen, de rest met een hamer. Ondanks dat ben ik best trots.

Ik hoop gauw weer bij de familie langs te komen met vrouw en kinderen.





Geen opmerkingen: