donderdag 14 januari 2010

Egyptische kipjes op kantoor - heerlijk!


Hier in Egypte is het heel gebruikelijk om op het werk te eten... bij veel bedrijven heeft men gezamenlijk 'ontbijt' rond elf uur. Wij zijn nu aan het kipjes eten. Heerlijk! Ik zit achter mijn bureau met zo'n platgeslagen gegrilde kip, zodat ik min of meer kan doorwerken (ware het niet dat ik hier een beetje zit te bloggen). Zie de treurige foto vam de kip voor mijn computer... Mijn personeel neemt ongegeneerd de tijd voor het naar binnen werken van het pluimvee. Ze zijn gezellig in de keuken bezig - ik zal daar even een foto van maken. Ik moet eens kijken hoe dit in de urenverantwoording terecht komt.

2 opmerkingen:

Alex zei

nu weet ik weer waarom ik geen vegetarier ben

Jos M. Strengholt zei

Van de week kreeg ik een keer geen vlees. Man, dat is slecht - ik werd er helemaak sjacherijnig van. Dus dat kan niet goed zijn.