zondag 21 december 2008

Kerstdagen in Cairo

Het begint langzaam kouder te worden hier, het is vandaag hooguit 18 graden. Vanmorgen heb ik heerlijk een stel boeken opgehaald die door vrinden mee naar Egypte waren gesleept.  Heerlijk.  Veel belangrijker dan die boeken: Stephanie is hier.  Fijn om weer met z'n vijven samen te zijn.  Morgen komt ook vrindjelief Jouke-Thiemo.  Hopelijk heeft hij zijn laptop bij zich, dan kunnen we de komende dagen lekker nerdy doen.  Laat de anderen maar kerstbroden eten, de mannen hier in huis zullen naar hun schermen staren... Rosemarie ook trouwens, die zit professioneel films te downloaden.  Hopelijk werkt internet de komende dagen - er waren deze dagen kabels op de zeebodem gebroken en wij dus dagen eenzaam en zonder kontakt met de wereld.

6 opmerkingen:

adriaanses zei

Doe Jouke-Thiemo de groeten, een fijne tijd samen als familie in deze Kersttijd, leuke blog Jos!

Jos M. Strengholt zei

Ik zal hem vanavond de groeten doen; de jongeman wordt verondersteld om 7.10 PM lokale tijd te landen.

Alex zei

hier is het ook 18 graden, in huis.
veel plezier op den laptop met een groot glas wijn?
groeten.

Jos M. Strengholt zei

Het is hier nu echt wel koud. Hooguit 15 graden. In huis ook niet lekker. Maar we houden onszelf warm. Wijn? Wat is dat? Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag. 40 VEERTIG is Alex Strengholt.

Alex zei

Jos, je schopt me terwijl ik al lig.......

nog enkele weken....50...VIJFTIG!

Jos M. Strengholt zei

Jaja ik weet het. 7 februari. Nog een paar weken.