maandag 2 april 2012

Conferentie Apostolische Vaders Live Streaming

Vandaag begint onze dig in over de Apostolische Vaders.  Drie illustere heren zijn er zelfs voor uit Nederland voor overgevlogen.  Omdat niet iedereen kan vliegen heb ik geprobeerd de lezingen via mijn blog uit te zenden.  Gaat het lukken?  We zullen het zien.  Voor wie het eens wil proberen, hier het programma.  Er is geen tijdverschil tussen Nederland en Egypte.



Monday 2 April
Tuesday
3 April
Wednesday
4 April
Thursday
5 April
10-1
Polycarp
Polycarp
Barnabas
Diognetus
LUNCH
2-4
Ignatius
Ignatius / Polycarp
Barnabas
Papias
BREAK - DINER
7-8.30
Clement
Clement
Clement
Clement

2 opmerkingen:

adw te U. zei

leuk om het zo te volgen! Tbeste daar, ik ga nu naar de lijdensoverdenking in mijn kerkie. Wellich tune ik morgen weer in.

Nielz zei

Het is de moeite van de reis dubbel en dwars waard. Volgend jaar weer...