zaterdag 17 januari 2009

Reis naar de VS - en Stephanie nog even gezien

Onderweg naar de Verenigde Staten heb ik Stephanie nog even op Schiphol ontmoet. O heerlijk mijn fijne dochter even zien! Het arme schaapje moest er wel erg vroeg voor opstaan. Maar t was haar even te zien. Kopje koffie en zo....

Lange reis van Schiphol naar Detroit. Waar ik net de aansluiting naar Chicago miste. Waardoor ik ook niet door kon vliegen naar Charleston - er lag teveel sneeuw. Dus moet mn ticket omgeboekt, via Atlanta naat Charleston. Detroit heeft een apart heel lange wandelpad onder de startbaan door. Met aparte muziek en wisselende kleuren die de wanden sieren.

Charleston is een oude stad aan de oostkust van de VS, in South Carolina. Een prachtstad. Ik logeer bij Britten van stand, met een zeer mooi koloniaal huis. Mijn deugd. Mijn slaapkamer...

Geen opmerkingen: