zaterdag 26 september 2009

In Wellington, Nieuw Zeeland


Vanaf Heathrow was het 10 uur vliegen naar Los Angeles. Na kort oponthoud was het daarna nog 12 uur vliegen naar Auckland.  Daar arriveerde ik op zaterdagmorgen om 5 uur.  Om 7 uur in het vliegtuig naar Wellington (foto links) - een vlucht van 44 minuten.  Op het vliegveld stond vrind David S. Newton op me te wachten.  Hij woonde tussen 1990-1997 in Egypte en Cyprus, en is nu priester in Wellington en chaplain van de universiteit hier.  Erg leuk hem vanmorgen weer te zien.  Hier een foto van zijn vrouw Kirsty en 2 van de 3 zonen, en een paar fotos van het uitzicht uit mijn slaapkamerraam.  Wat een natuur hier.

Morgen moet ik hier preken, en een week later weer, en tussendoor nog twee toespreken aan de universiteit hier.

Intussen lijd ik aan een jetlag waar je u tegen zegt.  Erger dan dit kan bijna niet... Nieuw Zeeland heeft 11 uur tijdverschil met Nederland.  Voordeel is wel dat ik natuurlijk 11 uur voorloop op jullie...

2 opmerkingen:

Alex zei

dus jij zit nu aan de wijn, terwjl ik een ochtendhumeur heb? wow, misschien moet ik ook maar een wijntje met je drinken.
groeten aan David Newton

Rosemarie. zei

Die jongen lijkt me wel wat voor stienie