dinsdag 1 december 2009

Eindelijk kan je onze TV programmas bekijken

Onze TV programma's zijn vanaf heden online te zijn op ons internet TV kanaal. Gegarandeerd dat er de eerste weken nog wel het e.e.a fout gaat, maar we zijn nu 24 uur per dag op internet te zien. Ik zie al dat we iets aan de kwaliteit moeten doen - programmas misschien iets anders op de server zetten? Onze dames en heren in Cairo zullen er aan werken.

Allemaal arabische TV programma's, gemaakt door onze eigen mensen :-) Neem dus ook een kijkje. www.farfashaTV.net

6 opmerkingen:

Simon van Groningen zei

Leuk. Ik versta er natuurlin, maar ziet er goed uit.jk niks va

Jos M. Strengholt zei

ja de taal is wat apart ik geef het toe ;-)

je ziet hier een deel van onze productie van de afgelopen 12-13 jaar.

Alex zei

super, nu een nog groter publiek te bereiken

Jos M. Strengholt zei

eerst even beetje zorgen dat het smooth loopt, technisch, en dan gaan we het adverteren.

John Miller zei

Ik zag een aardig filmpje in het Amerikaans met een schilder. De schaapjes moesten naar buiten. Mooie gedachte. Nu is het bij ons toevallig erg koud buiten, maar ik snap de metafoor; denk ik...

Jos M. Strengholt zei

Gaat het wel goed met je, Miller?