donderdag 28 mei 2009

Reis met oponthoud door het Engelse landschap

Vandaag moest ik naar het groene en plezante platteland van Engeland. Met mooi weer is het daar zo mooi! Ik irriteerde me wel weer aan het spoorsysteem van Engeland. Na een half uur vanaf Paddington mochten we de trein uit... een auto zat ergens vast op de spoorlijn.

Om toch op tijd op mijn vergadering te komen dus maar de taxi genomen. Mohammed uit Pakistan was de chauffeur, en
om de prijs te drukken reisde ik met een dame die ook naar mijn bestemming moest. Ze bleek een freelance kok te zijn. En had wel interesse in een website die we in Egypte voor haar kunnen maken ;-)

Terug ook weer met de trein. Op het perron stonden 1 andere reiziger en 1 houten huisje - een povere schuilplaats tegen de regen die hier grote delen van het jaar met bakken omlaag komt. Niet vandaag dus - het is vakantieweer.

Geen opmerkingen: