dinsdag 27 april 2010

Voorbereidingen voor filmpjes op deze blog

Een paar lui op mijn kantoor helpen me even met het maken van een standaard intro voor de filmpjes die ik binnenkort hier hoop te gaan vertonen. Een beetje praten en beeld erbij is wel zo leuk voor de communicatie. 'Bespiegelingen' gaan ze heten; in de spiegel van de vreemde cultuur waar ik sinds 1988 bijna onafgebroken woon, ga je heel anders naar je eigen cultuur kijken! Je ziet dan scherper de (eigen)aardigheden. Ik zal me ook niet onthouden van commentaren die samenhangen met mijn christelijk geloof. Nog een paar weken, denk ik...

2 opmerkingen:

wvanderwolf zei

Leuk Jos. Ben benieuwd. Leren we je ook op een andere manier kennen.

En daarna...

Misschien directe live video-conference op je blog met al je voor -en tegenstanders?

Dan kunnen we het gesprek face to face aangaan :-)

Unknown zei

Nou, het voornaamste verschil zal zijn dat ik mijn harses in beeld breng. Misschien moet ik toch nog eens heroverwegen ;-)

Live video conferencing? Ik ben geen Bill Gates. En heb dus ook minder voorstanders.

Eh... I do not divide the world in voor en tegenstanders van mij. Ik geloof dat niemand er last van heeft als hij of zij niet 'met mij' is. dat ging om een Ander...